L’actualitat

< Tornar al llistat

Commemoració del Dia Universal dels Drets dels Infants

20/11/2020

Aquest mes de novembre s’han reprès les sessions del Consell d’Infants i Adolescents, que ha aprovat adherir-se al manifest elaborat pel CNIAC amb motiu d’aquesta data

El Consell d’Infants i Adolescents de Piera ha reprès la seva activitat de manera virtual, amb l’objectiu de complir amb les mesures sanitàries establertes per les autoritats competents. La primera sessió d’aquesta legislatura es va celebrar el dia 11 de novembre.

Els consellers i conselleres que continuen el seu mandat van aprovar el calendari de sessions d'aquest curs 2020-2021 i l’adhesió al manifest elaborat pel Consell Nacional dels Infants i Adolescents de Catalunya (CNIAC)  amb motiu de la celebració del Dia Universal dels Drets dels Infants, que se celebra el 20 de novembre. Aquest any, s’ha centrat en la visió dels infants i adolescents en relació a la COVID-19 i la voluntat dels infants i adolescents de reivindicar el que pensen de les mesures preses per la COVID-19 i el seu dret a estar informats/des de les decisions que prenen els governs.

Per acabar, els participants van decidir elaborar un vídeo sobre què és el Consell d'Infants, què s'hi fa, què representa per a ells o què n'esperen. Aquest audiovisual servirà de presentació per als alumnes de cinquè de primària i primer d'ESO per tal que s'animin a formar-ne part. De fet, els centres educatius hauran d’escollir en els propers dies els nous representants del consell.

La propera sessió està convocada per al dia 16 de desembre, quan es constituirà el nou consell amb els membres que continuen i els escollits de nou. Així mateix, els integrants començaran a treballar en les propostes i encàrrecs per als 2021.

Podeu consultar dues versions del manifest en els documents adjunts.

Arxius adjunts

Ajuntament de la Vila de Piera - Regidoria d’Ensenyament i Formació, Av. Carretera d’Igualada, 2 (Centre de Serveis la Bòbila) | Tel. 93 776 00 76 Fax. 93 776 00 36

Volem enfortir els vincles entre les famílies, els centres educatius i l’entorn.