L’actualitat

< Tornar al llistat

CLOENDA DE PREM EL PLAY

20/12/2017

Els dies 11 i 13 de desembre al Teatre Foment va tenir lloc l’acte de cloenda del programa Prem el Play que la biblioteca de Piera organitza en el marc del Pla Educatiu d’Entorn.

L’activitat Prem el play és una acció de foment lector adreçat als alumnes de cinquè i sisè de primària dels centres educatius de Piera que cerca la lectura activa i participada a través de dinàmiques moderades i guiades.

Aquesta acció consta de quatre parts.

1.- Presentació a la biblioteca del llibre que s’han de llegir i dossier de treball i guia de lectura.

2.- Lectura a l’aula del títol proposat i realització del dossier.

3.- Trobada a l’aula amb el personal de la biblioteca per fer un club de lectura i comentar l’obra.

4.- Cloenda al Foment.

ALUMNES DE SISÈ

El dilluns 11, els alumnes de 6è de les escoles Herois del Bruc i Creixà van compartir conversa amb l’Alba Grifell, membre del col·lectiu Casa nostra, casa vostra sobre els refugiats de Síria. Els nens van poder fer preguntes sobre la situació que viuen els nens refugiats i van conèixer de primera mà, l’experiència de l’Alba com a voluntària en el camp de refugiats de Basilica i Eko.

Aquests alumnes prèviament s’havien llegit Quan Hitler va robar el conill rosa de l’escriptora Judith Kerr

PREM EL PLAY AMB ELS DE CINQUÈ

El dimecres 13 els alumnes de 5è de les escoles Herois del Bruc, Creixà i Apiària van compartir tertúlia amb la periodista i escriptora Elisenda Roca, autora del llibre que s’han llegit Misteri a Moltmort.

En una sessió molt entretinguda i dinàmica els alumnes van poder preguntar-li temes referents a l’obra. L’autora els va sorprendre anunciant que el seu proper llibre Misteri a la muntanya calavera de la colla dels moltmort l’ha dedicat a aquestes escoles. Serà a les llibreries el mes de febrer.

Ajuntament de la Vila de Piera - Regidoria d’Educació i Infància, carrer de la Plaça, 16-18 | Tel. 93 778 88 00

Volem enfortir els vincles entre les famílies, els centres educatius i l’entorn.